пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Капранові і короткий курс маркетингу

Однієї середи брати Капранові завітали у Тернопіль з презентацією "Щоденник моєї секретарки".
Чесно зізнаюсь, до цього часу прочитала лише одну їхню книгу "Розмір має значення", після чого читати більше не захотілося.
Не пішло.

На презентацію я прийшла із цікавості і наявністю вільного часу. Купувати звісно нічого не планувала. І не купила б, якби зустріла книгу на полиці книгарні якогось четверга, а цієї середи надала пріоритет прогулянкам на свіжому холодному повітрі.
Про саму презентацію писати не буду, боюсь не зможу вдало передати її значення.

Так от до чого я веду: на подібного роду презентації ходити просто необхідно, не стільки як для придбання нової літератури, скільки для того, щоб навчитися вдало продавати продукт.
Практичний курс маркетингу від братів Капранових штовхнув мене на купівлю цієї нової книги. 
Більше того, я не планую повертати її продавцю, як, на приклад, останні літні туфельки.

Наступний урок по цієї же дисципліні від Ірен Роздобудько якоїсь п'ятниці. 


1 коментар:

  1. хіхіііхх..) кажеш, безкоштовний курс активних продаж від братів Капранових) а коли то у нас буде Роздобудько?

    ВідповістиВидалити